לחצו לחיוג מהיר
התקשר
התקשר
צור קשר
צור קשר
נווט ב- Waze
נווט

לא אחת – סוד הצמצום הוא הגלוי שבסודות. מעט זה הרבה. קב ונקי. אין הכרח לרכוש כמות גדולה של תכשיטים אלא לבחור מעט מהם בקפידה, כאלה שניתן להתאימם לכל בגד, לכל אירוע. התאמת תכשיט לאירוע היא בעיקרה שאלה של טעם, של מידתיות. באירוע רשמי – כגון טקס הענקת תארים אקדמיים- ודאי טבעי לרצות להופיע באופן מכובד אבל אין הכרח וגם אין ציפייה להתהדר בתכשיטים יקרים ויוקרתיים.  לעומת זאת- בטקס הענקת פרסי אקדמיה לקולנוע ("טקס האוסקר הישראלי") ההופעה החיצונית היא חלק בלתי נפרד מהמשחק, מה- 'SHOW ולכן טבעי לרצות לא רק להיראות אלא לבלוט, להיבדל. תכשיטים מקוריים שמושכים וצדים את העין בהחלט עשויים לסייע להשגת  המטרה.

התאמת תכשיט לאירועי ערב חגיגיים פירושה יצירת מתאם בין סוג הבגד וצבעו ובין סוג התכשיט ומראהו. לדוגמה: על רקע שמלת ערב שחורה עשוי לבלוט תכשיט משובץ יהלומים, אשר נצנוצי אורו ידגישו את קיומו. לעומת זאת, אם אישה בוחרת להופיע בבגדים בהירים, טבעי להנגיד להם תכשיטים כהים, כגון שרשראות ועגילים משובצים באבני חן בצבעים שונים.

תכשיט שמסתיר….

יש נשים שעושות שימוש כפול בתכשיט- להבליט ולהבליע גם יחד. לדוגמה: אישה שרוצה ללבוש שמלה עם מחשוף נדיב אבל חוששת לחשוף קמטים בצווארה יכולה להסתירם באמצעות שרשרת גדולה; אישה שרוצה "למלא" את פניה כשהיא הולכת בשיער אסוף, יכולה לעשות זאת, בין השאר, באמצעות עגילים גדולים, שיש להם נפח ונוכחות בולטת.

ניתן לשלב, כמובן, בין סוגים שונים של תכשיטים, אבל לא רצוי ליצור גודש. לדוגמה, כאשר אישה עוטרת עצמה הגם בעגילים, גם בצמידים לזרועות ולפרקי הידיים, גם בנזם, גם במחרוזת פנינים היא עלולה להיראות "מצועצעת" יתר על המידה. שנאמר- כל המוסיף גורע.

אזור הנוחות שלך

אמנם- יחי הרושם, אבל כאשר אישה מוזמנת לאירוע ממושך, היא ודאי תרצה להרגיש בנוח במהלכו. תכשיט כבד עלול להעיב ולהקשות. לעומת זאת- תליון דק, עגילי-כפתור צמודים לאוזן עשויים להיות קישוט הולם, תואם, בלתי מכביד, המאפשר לאישה להיראות יפה ולהרגיש טוב ונוח.

אין ספק כי תכשיט יפה משדרג ומעצים את ההופעה, אבל על מנת להפיק מכל תכשיט את מלוא הפוטנציאל הגלום בו, חשוב להתאימו לבגד ולהופעה. תכשיטים יפים כשהם תואמים את הבגד ולא פחות מזה- את אישיותה של האישה המתקשטת עמם. יש הבדל בין מראה מרשים לבין מראה שמרכז אליו מבטים בשל היותו חריג, יוצא דופן, צורם. מי מכן שרוצה להיראות יפה ומרשימה תיטיב לעשות אם תבחר את תכשיטיה בקפידה.